Livestreaming af møder, konferencer & undervisning

Skab værdi for dine kunder, når I ikke er sammen.

Din virksomhed har en Brand-strategi. I har en plan for, hvordan I arbejder med den samlede kommunikation hele vejen rundt om virksomheden. Måske har I endda også en design-manual, så du præcist ved, hvordan du bruger farver, typografi, logo, billeder og film i jeres visuelle del af kommunikationen? Tiden er måske inde til at bruge Live-Streaming i din markedsføring.

Sådan brugte Randers Regnskov livestreaming.

Måske leger du nu med tanken om, at I bør kaste jer ud i at producere livestreaming . Under lookdown har du sikkert set, hvordan en attraktion og virksomhed som Randers Regnskov kommer langt tættere på sine kunder og gæster ved netop at nytænke den måde, de skaber dialog og synlighed på igennem online undervisning?
– Hvor én livestreaming på 45 minutter gav mere end 10.000 likes, 800 delinger og 312.000 visninger…

Og måske tænker du, at sådan en LIVE-produktion må være ekstremt dyr? I sær hvis du gerne vil have professionel hjælp til at sikre, at du får et lækkert udtryk, der arbejder for dit brand og din virksomhed?

Livestreaming af møde og konferencer

Hvornår er det så en fordel at sende live?

Det er en fordel at sende LIVE i situationer, hvor det ikke er muligt, at I mødes fysisk:

Livestreaming af Konferencer og møder:

Ved konferencer eller seminarer, hvor du ikke kan samle samtlige afdelinger i virksomheden. Måske fordi I er placeret på forskellige lokationer rundt om i verdenen eller på grund af COVID-19. Her vil dine foredragsholdere være på online, som var I ansigt-til-ansigt. Du vil naturligvis have samme muligheder for at stille spørgsmål og interagere med dem og din kolleger under hele forløbet. Samt at se præsentationen på din skærm, fordi foredragsholders computer er koblet op til udstyret.

Livestreaming af undervisning:

Det er også en fordel at benytte livestreaming i situationer, hvor du flytter din undervisning eller dit oplæg ud af klasseværelset og ind i et online forum. Her kan du som formidler for eksempel inviterer alle med backstage – I skole med Odense ZOO – via LIVE-undervisning.

Livestreaming af Uddannelse/webinar:

Det er også en fordel at sende livestreame i forbindelse med uddannelse eller videreuddannelse af dine medarbejdere. Dette kan ske på lokationer, hvor alle ikke kan være med – eventuelt af sikkerhedsmæssige årsager. F.eks. fra nacellen på en kæmpe-vindmølle eller andre industrielle faciliteter med begrænset adgang. Igen med fokus på dialogen, fordi dine medarbejdere eller kursister har mulighed for at stille spørgsmål og tale med underviseren undervejs.

Livestreaming af Polit Case Competition - Fotograf til Live-streaming

Du sender LIVE og får en færdigklippet film
– UDEN at det koster dig ekstra.

Det er ingen hemmelighed, at din produktion bliver en smule dyrere, når jeg er med, end hvis du vælger at bruge din SmartPhone til at livestreame.

Omvendt sikrer jeg:

  • at du får en professionel LIVE-udsendelse med vekselvirkninger mellem det antal kameravinkler, du ønsker.
  • at du får udsendelsen som en færdigklippet film, du kan bruge på hjemmesiden og dele på jeres sociale medier som LinkedIn, Facebook, YouTube eller Vimeo.

Hvad får du ud af at livestreame?

Du får mulighed for at:

  • Mødes med dine kunder, medarbejdere eller gæster på en måde, der inviterer til dialog. Alle kan naturligvis stille spørgsmål undervejs. En mulighed du ikke har ved brug af almindelig film.
  • Tale med potentielle kunder. Kunder, som ser med, men som endnu ikke har købt ind i din butik.
  • Skabe øget opmærksomhed til din virksomhed. Og ikke mindst til dit brand ved at skabe værdi for dine seere.
  • Etablere dig som formidler af et indhold, dit publikum kan bruge i deres arbejde med det samme. Og din status som ekspert bliver slået fast med 7-tommer-søm – igen fordi dine seere får rig mulighed for at stille spørgsmål, du kan gå i dybden med undervejs.

Du får mulighed for at øge kendskabet til andres og dit eget netværk. Blandt andet når du vælger at etablere en popup-Facebookgruppe til din LIVE-streaming, hvor deltagerne har mulighed for at præsentere sig selv og sparre med hinanden.

Videofotograf i Odense | Se mine videoproduktioner her

Livestreaming sammen med mig

Når du vil benytte livestreaming fra din virksomhed i forbindelse med et webseminar, et online møde eller i forbindelse med undervisning kommer det til at foregå i følgende steps, når du samarbejder med mig:

Før livestreaming:

Vi aftaler, hvordan du gerne vil have udsendelsen optaget og afviklet. Her kan vi skabe et studie med lyd, lys og det antal kameraer, du ønsker, og som jeg klipper imellem under optagelsen. Det eneste, du skal sørge for, er en internetforbindelse.

Under livestreaming :

Du og din virksomhed sender LIVE i det aftalte tidsrum, som sagtens kan strække sige over flere dage i forbindelse med seminarer. Under optagelse har jeg styr på al teknikken, så du udelukkende skal bruge kræfter på din formidling. Du kan både LIVE-streame direkte på din hjemmeside, på YouTube, LinkedIn og Facebook. Og uanset valg af platform har du mulighed for kun at sende LIVE til de seere, du inviterer indenfor eller som tilmelder sig.

Efter livestreaming:

Vil du se udsendelsen igen eller dele den på jeres sociale medier – LinkedIn, Facebook, YouTube eller Vimeo? Imens du livestreamer, optager jeg hele udsendelsen, som du får færdigproduceret til deling. Eventuelt med logo, titelgrafik på oplægsholder, underlægningsmusik og lign. Du kan også sagtens få én til flere korte film klippet på baggrund af udsendelsen.

Er du nysgerrig på Live streaming?

Har du spørgsmål, undrer du dig eller vil du bare gerne vide mere om, hvordan jeg hjælper dig med at sende LIVE? Uanset, er du altid velkommen til at give mig et kald eller sende en mail.

Jeg glæder mig til at tale med dig!

Jeg hjælper virksomheder med at opnår større synlighed og styrke i deres visuelle profil gennem billeder og film – og jeg hjælper også gerne dig!

Giv lyd, så tager vi en snak om din produktion.